22.3.17

Wordless: Ni Nak Ngamuk Ni!

business, code, coding
Nampak tak gambar bawah ni? Nampak tak? Tak nampak, kan?? Hah, sama lah! Aku pun tak nampak gak mana bloglist aku! Tinggal tajuk je. Content takdak pacita! Urghh. Ni rimas kalau ada terusik code ni. Habis hilang. Dahlah bloglist takleh copy code. Hmmmm...... Totally speechles aku..

6 comments

  1. Pelik juga tu. Sabar2, cuba godek2 lagi nanti jumpa la tu hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah. hahahah hish sabo jelah

      Delete
  2. it happened to me once and I have to brainstorm my mind remembering the url lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. I cant even remember my url always get confused with the http or https... hurm. nak kena carik balik. sabau jelah! :'P

      Delete
  3. huishh.. marah betul nie.. Sabar2..

    ReplyDelete
  4. sabar-sabar. kalau dah godek-godek code tu memang tinggi possibility bloglist tu nak hilang. jenuh la masukkan satu-satu kan. hihi...

    ReplyDelete


"Burung serindit terbang melayang,
Mari hinggap di ranting mati,
Bukan ringgit pandangan orang,
Budi bahasa tangkaian hati."

Berbudi dan berbahasalah seolah-olah esok kita akan mati.
Be courteous like it seems we are going to die tomorrow.

- http://www.blogeyja.com

Template by Fearne Creative Design. Edited by Eyja Masliza. All contents belongs to the creator and editor. 2017.
© Blog Eyja. Design by Fearne.